کد آهنگ گریه در ماه از بنیامین بهادری

کد آهنگ گریه در ماه از بنیامین بهادری

بزرگترین مرجع کد آهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

⓿⏝⓿[قلب]⓿⏝⓿

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم
سادگی هاتو دوست دارم خستگی هاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب خدا, خداتو دوست دارم
کاشکی رو طاقچه دلت ائینه و شمع دون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه اسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم
بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد با تو واسم دیدنیه
باغ گلهای اطلسی با تو واسم چیدنیه

⓿⏝⓿[قلب]⓿⏝⓿
((__ ))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))
    ((__ __ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))
   ((_ _ _____ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))
  ((_ __╔═╗__ ___))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))
((__ _ _╚═╝______ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))
((_ __ __ __ __ __ _____))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))
 |___________________|_____________________|
 |_____╔═╦═╗______|_╔═╦═╗__╔═╦═╗|
 |_____║║║║║______|_╠═╬═╣__╠═╬═╣|
 |_____║║║║║______|_╚═╩═╝__╚═╩═╝|
 |_____║║║║║______|____________________|
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد